1699 poze   106989 vizite

porumbei voiajori standard2008

.
m02
m02
mascul 06
mascul 06
mascul 07
mascul 07
fica favoritu
fica favoritu
o pereche
o pereche
f98 m 05
f98 m 05
m si f
m si f
f05linie proprie
f05linie proprie
f 05
f 05
m o5 linie proprie
m o5 linie proprie
m 05; l-am dat
m 05
m 05
m 05

Comentarii album • 167
Sunt afișate ultimele comentarii. Vezi toate
cosmantin 6 noiembrie 2015  
eeeee...asa .. sa ne mai aducem aminte de adevarate pasari..
Raportează
cosmantin 29 noiembrie 2012  
multumiri culaee!
Raportează
nykuzabrani 3 februarie 2011  
foarte frumosi
Raportează
porumbeistandardflorinhavana 2 decembrie 2010  
foarte frumosi felicitari
Raportează
deco 18 aprilie 2010  
frumosi felicitari!
Raportează
iliealexandru 10 aprilie 2010  
ff..
Raportează
vyktor 30 decembrie 2009  
SUCCES IN 2010
Raportează
sorinf 27 decembrie 2009  
Pasarile sant frumoase bafta in 2010.
Raportează
ILIE 21 decembrie 2009  
foarte frumosi!!succes in continuare! ceva de vanzare?
Raportează
maraberceni 4 decembrie 2009  
foarte frumosi sa aveti bafta de ei
Raportează
valiporumbaru 14 octombrie 2009  
frumoase pasari bafta in continoare
Raportează
georgep 5 octombrie 2009  
f frumosi
Raportează
deco 1 octombrie 2009  
albastri sunt superbi
multa bafta
Raportează
ione91 16 septembrie 2009  
frumosi! bafta in continuare
Raportează
vyktor 19 mai 2009  
frumosi ! intra si la mine
Raportează
neluzabrani 3 mai 2009  
ai mare dreptate adimihai
Raportează
adymihai 3 mai 2009  
comentariile unora sunt inutile eu am crescut standard in perioada 93-99 dupa care nu am mai avut nici o legatura cu porumbeii anul asta cand am gasit spatiu,am hotarat sa-mi reiau pasiunea,impactul a fost horror,o gramada de monstrii grei prezentati ca standard,oameni buni in 95 am avut mascul de 2 ani eliberat de la galati subliniez Standard...acum prin incruciseri facute de oameni"iscusiti" pasarile astea au ajuns sa reziste in aer cat voltatii. Dar ...uite asa distrugem o rasa si devenim "creatorii" de linii!!! Suntem la vale fratilor,distrugem lucruri la care altii au muncit zeci de ani....
Raportează
marianrekynu 3 mai 2009  
succes in continuare pt ceea ce vrei sa faci mult noroc
Raportează
costin78 24 aprilie 2009  
deosebiti sa va traiasca
Raportează
edyttzu 23 aprilie 2009  
ff frumosi
Raportează
vrajitoareaspp 2 aprilie 2009  
frumoase pasari, mult succes si la mai multi poii anul acesta!!!
Raportează
alibu 30 martie 2009  
f frumosi, intra sa ii vezi si pe ai mei, deasemenea selectati si pe caracter de voiajori
Raportează
ReluAKI 3 martie 2009  
frumosi
Raportează
Sandorka 21 februarie 2009  
bafta incontinuare
Raportează
ionuc 20 februarie 2009  
foarte frumosi sa ai noroc la pui...
Raportează
danieli 20 februarie 2009  
frumosi cat ajunge o pereche astept un raspuns
Raportează
audia4 15 februarie 2009  
ff
Raportează
adyrott80 10 februarie 2009  
fumoase pasari sa ti traiasca si la cat mai multi pui asa cum ii vrei tu.........m am tot uitat la pozele tale dar si la comentarii...asi avea si eu o intrebare si nu doar la tine dar si la cei cu care sa spunem asa ai intrat oarecum in conflict...FRATILOR DE CE TRANSFORMATI O PASIUNE ASA FRUMOASA SI ANUME ACEEA DE A CRESTE PORUMBEI INTR UN CAMP DE LUPTA ???????ficare creste porumbei dupa bunul plac si de ce sa nu recunoastem dupa posibilitati nu reusesc sa inteleg de unde atata rautate...fiecare isi are povestea lui a gasit un porumbel pe strada i la dat un vecin etc fiecare a inceput in felul lui..nu ii inteleg pe cei ce se ascund in spatele tastelor si folosesc tot felul de injurii TREZITI VA FRATILOR CRESTETI VA PORUMBEII SI FITI MAI BUNI K NU VA RIDICA NIMENI VREO STATUIE.........
Raportează
BadeaLucian 1 iulie 2009  
felicitari adyrott pt comentariu.nu stiu dc exista pe sun photo vreun comentariu mai obiectiv si mai adevarat ca al tau.cuvintele sint de prisos,inca o data felicitari
Raportează
nicusoraldea 10 februarie 2009  
multumesc pentru comentariu,si colaborarile sincere nu duk decat la dezvoltarea capacitatii de a stapanii aceasta pasiune placuta pt. unii si afacere pt. altii.
Raportează
nicusoraldea 6 februarie 2009  
Rm.Sarat nu inseamna nicusoraldea,si nici invers,de aceia cred ca nici Bucuresti nu inseamna rsrsr(duce putin spre comunism)Asa ca astept persoane care nu sunt deacord cu ideile mele dar cu idei proprii,sa analizeze caracterul acestei persoane,si sa lase comentariul macar daca este corect limbajul folosit de dansul.se poate folosi si o comparatie cu scrisul meu,de a carui gramatica nu tin cont,va multumesc!
Raportează
marian17 3 februarie 2009  
superbi, bafta
Raportează
iulian88 31 ianuarie 2009  
sunt intr-adevar deosebiti,sa va traiasca si va urez mult succes pe viitor!
Raportează
vasilemanolache 30 ianuarie 2009  
frumosi nicule bafta in 2009
Raportează
racingnick 28 ianuarie 2009  
Foarte frumoase pasarile. Bafta la reproductie in 2009!
Raportează
cupit 26 ianuarie 2009  
ma uit sa vad ce au scris colegii si vad numai contraziceri cam la fiecare sms lasat de ei sau de tine si mi a placut deoarece asa mai inveti cate ceva despre porumbei.orcum sa ti traiasca si sa ai parte de cat mai multi
Raportează
MariussiDorel 23 ianuarie 2009  
foarte frumosi sa va bucurati de ei si cat mai bune rezultate la pui in 2009.
Raportează
BadeaLucian 30 decembrie 2008  
sa-ti spun ceva ca sa ma intelegi mai bine.in momentul de fata am vreo 8 bucati de standard toti nascuti 01,02.stii de ce?fiindca incepind cu anul2003 exista posibilitatea sa fie corciti cu americani.am avut pasari si de 04,05,06,etc.dar le-am eliminat sau i-am corcit cu americani.anul acesta am separat standardul de ceilalti tocmai din dorinta de a avea o linie curata sau aproape.as dori sa ne intilnim o data sa vorbim mai mult poate o sa ajungem cit de cit sa ne intelegem unul pe celalalt si sa i-ti arat o guta leita cu masculul tau
Raportează
nicusoraldea 30 decembrie 2008  
pai asa trebuea de prima data,eu iti spun ca sunt trasaturi la voiajorul standard care nu le au nicice mai asemanatoare lucratura pentru ca nu a fost timp sa se acopoere urmele dar ca intalnire miar face placere,ca eu nu sunt contra nimanui dar ma tin de parerea mea pe care o stapanesc
Raportează
BadeaLucian 30 decembrie 2008  
mie i-mi place sa fiu direct si sa raspund prin da sau nu la intrebari nu prin invaluiri.
Raportează
nicusoraldea 30 decembrie 2008  
am intalnit persoane din diferite zone care spun solzatului tot gut chiar daca este deschis
Raportează
nicusoraldea 30 decembrie 2008  
nu te supara dar cu putina atentie vedeai cine este fica favoritu,si cred ca urmaresti alceva atat timp cat stim ca standardul se tine de cativa ani buni mai mult lka voliera
Raportează
BadeaLucian 30 decembrie 2008  
ai zburat vreodata porumbei?
Raportează
nicusoraldea 30 decembrie 2008  
confunzi concursul cu a creste,nu mai intru in polemica ca te tii de un fix si nu prinzi esentialu
Raportează
BadeaLucian 30 decembrie 2008  
gut07,mama fiica fav.gut=m,mama=f.chiar asa de greu este sa spui daca e m sau f?
Raportează
nicusoraldea 30 decembrie 2008  
greu este sa intelegi ca daca scrie gut sub el nu guta este baiat
Raportează
BadeaLucian 29 decembrie 2008  
gutul de pe pagina5 este m sau f?
Raportează
nicusoraldea 30 decembrie 2008  
scrie dedesupt,dar identifika poza,ma bucura ca ai ceva de zis,la multi ani si sanatate
Raportează
BadeaLucian 29 decembrie 2008  
daca ii bagi la zbor pe ai tai poti sa le pui eticheta "hrana pt ulii"
Raportează
nicusoraldea 30 decembrie 2008  
in privinta asta vorbiti din auzite,nu ati pregatit niciodata porumbel standard pentru zbor,iar in privinta uliului vara nu prinde nimik,si iarna standardul il duce mintea sa nu se puna la zbor cu uliu,face fente si se ascunde[camp liber nici un porumbel nu face fata iarna},avantaj sportul are viteza,minte mai putin o spun din experienta,cresc si sportivi,si gutanul gaseste casa daca rezista,ma intelegi,acu nu mai am timp sai pregatesc de zbor,darnu poti face comparatii cu cei sportivi,diferenta de masa spune tot(si triplerul din sangele lor,doar zborul conteaza,sa nu uitam ca se pierd destui pe perioada concursului}
Raportează
BadeaLucian 29 decembrie 2008  
sa stii ca ai pasari pasari frumoase dar nu ma pot abtine sa nu comentez anumite mesaje de pe pagina ta.nu stiu daca si tu faci la fel dar majoritatea rimnicenilor au niste preturi la porumbei de faci infarct.respect pt domnul sorescu,nu il cunosc personal dar am auzit despre dinsul dar as vrea sa ma anunte cind va clasa bine la concursuri cu un porumbel de500gr sau chiar mai mult .sint de acord cu dinsul in ceea ce spune cu privire la omologarea rasei si nu a culorii si stiu sigur ca se refera la porumbeii albastri sidefati .mie sincer sa va spun nu i-mi plac deloc acesti porumbei dar sa stiti ca masculul care a iesit pe primul loc la brasov anul trecut a meritat din plin.pina acum in rimnic nu am gasit asa ceva si aici ma refer strict la aspectul porumbelului si nu la culoarea lui iar proprietarul lui este ucs26 sau mai bine zis patran si neagu
Raportează
nicusoraldea 30 decembrie 2008  
marin acum creste sportivi,nu stiu cum se arbitreaza,ce criterii folosesc acum,acei campioni nu eam vazut,deci dreptatea este a ta
Raportează
marc 26 decembrie 2008  
Faini bafta 2009!Sarbatori fericite!
Raportează
nicusoraldea 26 decembrie 2008  
multumesc,asemenea,dv. performante si emotii de campion
Raportează
ucs26 26 decembrie 2008  
la multi ani! sanatate si tot ceea ce iti doresti sa ti se implineasca!
Raportează
bogdan77 22 decembrie 2008  
EU APRECIEZ PASAREA SI DAU PRETUL PE EA KIND A-SI ADEVERESTE TOATE CALITATILE DE VOIAJOR STANDARD ,
Raportează
ucs26 23 decembrie 2008  
Salutare!Bogdan, trebuie sa stii ca voiajorul standard a avut tendinta de a deveni o pasre de ornament, cu selectarea lor catre caractere starict exterioare(estetice), ceea ce inseamna ca s-au neglijat caracterele de zburator. plecand de la voiajorul clasic, cu performante sportive, s-a ajuns si la aceasta clasa care nu trebuie sa placa tuturor. Cine vrea performanta sportiva alege standardul voiajorul clasic (care nu este definitivat niciodata, intrucat se merge strict pe performanta atletica a porumbelului), si cine iubeste esteticul alege voiajorul"standard" (selectat strict pe caractere estetice asemenea tuturor porumbeilor de ornament). Nu inteleg de ce sunteti atat de agasati de faptul ca s-a desprins si o linie de frumusete...cred ca daca sunteti oameni lucizi, va dati seama ca puteti creste ambele ramuri fara sa fiti rautaciosi si sa cautati nod in papura!E clar: vretti performanta sportiva? zburati cu cei care pot face asta! Vreti frumusete? cresteti de frumusete!rn Va urez SARBATORI FERICITE!
Raportează
nicusoraldea 22 decembrie 2008  
eu nu fac preturi,abia repar ce sa stricat,doar ofertele facute si cred ca merita le accept,daca pot da pasarea si a lasat semnatura in cusca ,intelegi nu,iar gustul tau nul critica nimeni,este tip fiecarui crescator in parte,dar atit cat lucraturii nui poti spune rasa de american pentru mine nici voeajor standard nu este,este alta rasa noua,de spectacol,deci alta categorie,frumosi dar altceva,corect.sper sa fim deacord ca este pacat,suntem o noua generatie si sper sa fim mai buni ca predecesorii nostri care merc pe dusmanie si impresia de invidie,doar libera exprimare,dar niciunul mai bun si toti la fel,indiferent de gusturi,doar sa acceptam realitatea,mult norok la pui in 09
Raportează
bogdan77 22 decembrie 2008  
AI PASARI DEOSEBITE,DAR DACA ZICI K SUNT VOIAJORI STANDARD TREBUIE SA ZBOARE,AI TA ZBOARA???
Raportează
nicusoraldea 22 decembrie 2008  
vara sta pe afara la tara,dar pentru zbor pe sus trebue sa fie pregatiti de mici,nici sportul daca ii inveti lenesi de mici nu mai faci performanta,am 2 de proba la Silviu si zboara fara sai ridici,dar caracterele de voiajor standard le indeplinesc de aproape,eu nu am intalnit standardu perfect(deci nu il am)dar ii tin in rasa.multumesc pentru intrebare,si sper sa te multumeasca raspunsul.
Raportează
octavian96 17 decembrie 2008  
faini .....succes
Raportează
costelg 16 decembrie 2008  
NICULE SUNT ANTRUTOTUL DE ACORD CU TINE IN CEIA CE IIPRIVESC PE CEI CU COMENTARILE IN NEGRU (CEI NE LOGATI , SAU? )
Raportează
costelg 14 decembrie 2008  
salut nicule sunt aici de ce trebuie sa vb in 09 cand putem vb si acum!?multa bafta in 09!!!!!!!1
Raportează
nicusoraldea 16 decembrie 2008  
era o gluma
Raportează
pasarifrumoase 11 decembrie 2008  
frumosi bafta in continuare ....
Raportează
nicusoraldea 6 decembrie 2008  
nu am posibilitatile unora si imi pare rau ca strika porumbei pentru ai transforma in gaini,dar ma retrag de la comentarii dar niciodata nu am sa recunosk ca acest lukru sa fie evolutie,pentru mine ramine involutie,intoarcere la inceputurile altora,dar noi aveam ce ei nu au avut
Raportează
stupy79 6 decembrie 2008  
foarte frumosi...de unde esti si cu cat dai perechea? Sa-ti traiasca! astept raspuns.MERSI!
Raportează
nicusoraldea 6 decembrie 2008  
rm.sarat,pretul este in functie de porumbel,dar nu mai eftin de cat se vinde lukratura in piata,de aceia sa ne cunoastem si pasarile vazute la fata lokului este impoprtant,ca nu vind,cresk de placere,dar ofertele nu le refuz,daca nu sunt batae de jok,in special acesti porumbei sunt pentru cunoscatori,dar si cei care vor sa cunoasca sunt bineveniti si au respect.
Raportează
anonim
Marin Sorescu 4 decembrie 2008  
Nicusor sincer imi cer scuze ca ma-m bagat ca muci in fasole dar nu mai rezistam pe dinafara . fara sa ma bage si pe mine cineva in seama .asa ca ma-m bagat singur. dar imi cer inca o data scuze pentru ca nu pot sa iti comentez porumbei!AM PICAT IN BARA
Raportează
nicusoraldea 4 decembrie 2008  
nikiodata n marine ,si eu am trecut prin asta de aceia mam hotarat sa ii afisez pe net si sa fiu nesuferit.daca toti cei ce cred ca stiu ar asculta din experienta mata,sinu ar fi obiectivi sar schiba multe,eu iti multumesc ca ne cunoastem si ne respectam
Raportează
nicusoraldea 4 decembrie 2008  
subiectivi imi cer scuze,dar orikum imi pare bine ca vam kunoscut,putin stiu ce inseamna poriumbelul standard di experienta,sa nu uitam ca ati fost brendul orasului
Raportează
anonim
Marin Sorescu 3 decembrie 2008  
Multi poate nu inteleg ca o culoare nu poate fi omologata ci o anumita rasa de porumbei.Cand se omologheaza o specie sau rasa anume nu se tine cont de culoare,ci de calitatile rasei respective.Nicaieri in lume nu se omologheaza culori ci rase de animale,pasari,etc.
Raportează
nicusoraldea 4 decembrie 2008  
bine ai revenit printre noi N.Marine!
Raportează
mariustulcea 2 decembrie 2008  
NU UITA CA NU CONTEAZA PAREREA UNOR ASA ZISI MARI CRESCATORI SUCCES
Raportează
nicusoraldea 4 decembrie 2008  
multumesk,si pe acest preincipiu merg de vreo 10 ani,ca sunt tipul fara bani din nastere,si am invatat de mik ce inseamna calitatea nu cantitatea
Raportează
costelg 2 decembrie 2008  
pentru MARIUS nu ma primit nici un raspuns ?te intreb , la cati crescatori din rm sarat ai fost ? si mai ales cei tineri? sa iti fie rusine ca nu sti despre ce vorbesti! VINO SA VEZI CU OCHI TAI SI APOI POTI SA VORBESTI! TE DUC EU LA MAI MULTI!SA VEZI .SA TE CONVINGI.
Raportează
anonim
john vs 30 noiembrie 2008  
mar interesa niste femele se poate sunt din vaslui
Raportează
nicusoraldea 1 decembrie 2008  
cateva tinere si trestia batrana,id nicusoraldea,sunt putin stingaci cu pc-ul
Raportează
anonim
john vs 30 noiembrie 2008  
cucii si trestii de nota 10
Raportează
andrei 30 noiembrie 2008  
frumosi,sa ti traiasca..ai barbati de vanzare? am si yo standard dak vrei baga id meu in lista andrey_f28
Raportează
anonim
sssssssss 29 noiembrie 2008  
ai de vanzare
Raportează
anonim
nicusoraldea 29 noiembrie 2008  
sunt destui dar numai la fata locului
Raportează
gutanu7 28 noiembrie 2008  
FRUMOASE EXEMPLARE SA TI TRAIASCA
Raportează
anonim
nelutu 27 noiembrie 2008  
foarte frumosi au pensia mare?????????????/cati ani au ????????/
Raportează
nicusoraldea 27 noiembrie 2008  
ce scrie dedesuptul pozei sunt ani de pe inel,nu crezi creste asa ceva.
Raportează
covurluiaurel 26 noiembrie 2008  
frumosi zburatori.....dar fara mansarier!!! cat costa favoritul????pretul in lei grei
Raportează
nicusoraldea 27 noiembrie 2008  
tradu expresia sa o inteleg,si porumbel ca el sunt garla asa se spune,si kred ca-s eftini,al meu nu e de dat
Raportează
anonim
costel g 26 noiembrie 2008  
pentru marius din ce orasi esti si ce porumbei ai tu????????????
Raportează
iulian88 24 noiembrie 2008  
foarte frumosi
Raportează
pasarifrumoase 20 noiembrie 2008  
frumosi felicitari...
Raportează
stelianjean 18 noiembrie 2008  
multumesc asemenea!
Raportează
anonim
Luciana 8 noiembrie 2008  
Buna Nicusoooooooooor!!!!!!!!!! Ce mai faci mai dragule?...Mi-e tare dor de tine :*:*:*>:D< Cand ne mai intalnim...la un zbor de initiere?;)...Astept sa ma suni iubire...
Raportează
anonim
costel g 5 noiembrie 2008  
frumoase rau sa ti traiasca bafta
Raportează
nicusoraldea 6 noiembrie 2008  
multumesk costele, si ai tai
Raportează
anonim
soryncercel 5 noiembrie 2008  
sunt frumosi
Raportează
nicusoraldea 4 noiembrie 2008  
verificati albumul contact ,cititi toate comentariile ,chiar ma intereseaza ce parere aveti
Raportează
anonim
andreyi 4 noiembrie 2008  
foarte frumosi
Raportează
anonim
RAULLLLLLLLLLL 3 noiembrie 2008  
SUPER DE VAXARE NU AI ID-UL MEU raul_200843
Raportează
costy92 2 noiembrie 2008  
f frumosi tot asa
Raportează
MihaiMariusSM 1 noiembrie 2008  
f. frumosi felicitari
Raportează
viorica 28 octombrie 2008  
de unde esti?rnputem vorbi?
Raportează
nicusoraldea 30 octombrie 2008  
RM. SARAT
Raportează
tanjala 28 octombrie 2008  
superbi , nu am cuvinte ..............
Raportează
Iulianbz 27 octombrie 2008  
mai rar asa lot
Raportează
anonim
jhon 25 octombrie 2008  
foarte frumosi si astia sa iti traiasca si sa ai parte de ei
Raportează
SNAKE 25 octombrie 2008  
frumosi rau de tot nicusoare,ai niste pasari deosebite,sa-ti traiasca si sa ai parte numai de succese!
Raportează
anonim
vamos vasile 24 octombrie 2008  
da porumbei frumosi mai sunt,nu in numar mare dar sunt referitor la prieteni fiecare avem pe cineva care sa ne poarte sambetele.asta e.daca nu esti vorbit nu simti ca existi.in curand voi pune si eu noile poze cu porumbeii mei din anul acesta cu tineretul si cotetul nou pe care am tras tare sa il finalizez dar nu stiu daca vremea ma va lasa.admir si imi place cand vad o pasare frumoasa si cu asta vreau sa inchei pentru mine este o pasiune nu o afacere.
Raportează
nicusoraldea 24 octombrie 2008  
mult succes,si vreme buna
Raportează
ucs26 23 octombrie 2008  
mai nicusor m-ai dat pe spate cu lotul tau. mi-a dat cineva pozele tale cu porumbei. m-a uimit lotul tau. mai rar asa lot omogen. rnSa-ti traiasca!
Raportează
nicusoraldea 24 octombrie 2008  
multumesc si sper sa pot sa le afisez si aici
Raportează
Iulianbz 16 octombrie 2008  
multzumesc f mult nu conteaza sa fie campioni puii din ei conteaza......lasatzi dak doritzi id dv pe pagina mea......al meu este yo_yulyan_boss
Raportează
anonim
vasi vamos 21 septembrie 2008  
marius tu ca si noi suntem nevoiti sa ne apucam sa lucram si cu alte lini de porumbei pentru ca altfel ne inchidem la o singura linie de porumbei si stii tu bine ce se intampla cand lucri in sange.de aceea trebuie aduse infuzi.dar de unde?????si eu doresc numai bine porumbarilor si bine inteles porumbeilor.
Raportează
ucs26 21 septembrie 2008  
salutare vasi! infuzie gasesti peste tot. icearca ceva vineti din linii vechi sau daca nu , solzati. oricum au calitati fizice impresionante si prin incrucisari repetate poti profita de forma lor si sa obtii in acelasi timp si culoare buna. o sa vezi ceva la mine dac ajungeti in Craiova. eu am improspatat sangele...
Raportează
ucs26 19 septembrie 2008  
Si legat de incrucisarea diverselor culori in scopul obtinerii unor caractere fizice cat mai apropiate de ceea ce ne dorim cu totii... asta trebuie facut!
Asta se numeste EVOLUTIE! Trebuie facuta insa cu cap, in sensul dorit de majoritatea cunoscatorilor. Fiecare isi cunoaste exemplarele din crescatorie si care este valoarea de reproducator a fiecaruia. Apoi daca eu am vreun solzat care transmite, datorita incrucisarilor in urma carora a fost obtinut, numai albastrii, apoi asta este...
vreau albastrii fumosi chiar daca sunt obtinuti din alte culori...
mai departe nu ramane decat sa lucrez produsii asa cum stiu eu mai bine pt a obtine efectele dorite de noi toti...
Va doresc numai bine si sa lucrati cat mai mult, pt a obtine produsi noi cat mai buni, tuturor celor interesati de ramura "standard" a porumbelului voiajor!
Raportează
ucs26 19 septembrie 2008  
Buuunn! sa impartim putin firul in patru pt edificarea celor care nu au inteles anumite chestiuni:
" Voiajorul standard"- adeca acea clasa de porumbei voiajori care au fost strict selectionati pe caracterele estetice( exterioare), include toate categoriile de culori: solzati( guti), argintii( bujori), baltati pe toate culorile, trestii, cuci, albastrii( vineti sau...deschisi- azur), care corespund criteriilor fizice impuse.
Albastrul-azur nu este decat o subramura, careia pe langa criteriile de natura estetic- fizica, i se impune culoare si calitatea penajului, culoarea albastru- azur fiind munca crescatorilor romani. Faptul ca mai exista in Europa exemplare asemanatoare, cu origini romanesti nu inseamna ca nu trebuie sa ne asumam in continuare meritele pt acesta culoare.
Repet: albastrul-azur trebuie sa aiba, ca si celelalte culori, aceleasi criterii de ordin fizic, in plus, culoarea specifica subramurii.
Daca se va reusii omologarea , se vor arbitra separat albasrii ca fiind rasa distincta si culorile ca atare.
Cu stima
MARIUS NEAGU
Raportează
nicusoraldea 28 septembrie 2008  
va multumesc pentru completarea adusa ,poate acum ma vor intelege ceilalti si nu ma mai considera dusmanos ,cum era prezentat la ei proectul nu era logic,acum sper sa aibe succes,si isi dau seama ca am fost corect si constructiv,si multora ca mine,in necunostinta de cauza leam facut un bine ca le plac accesta culoare in mod deosebit.Sanatate si mult noroc in ce va propuneti
Raportează
Iulianbz 8 septembrie 2008  
as vreea shi io o pereche de pui
Raportează
Iulianbz 8 septembrie 2008  
stai langa buzau la ramnicu sarat???
Raportează
anonim
nicusor 8 septembrie 2008  
da,stau la bloc si ii am la un prieten ,intre primarie si puscarie pe ion mihalache
Raportează
solosidenis 31 august 2008  
astea is standarzi sau americani sau iai corcit,te rog numi scrie povesti ca la alti ca nu am timp sa citesc vrajeli. ms ,o zi buna
Raportează
anonim
nicusoraldea 1 septembrie 2008  
sunt standarzi din vechi cehi,in oras sunt luat peste picior ca sunt usori mici,nara creata,,daca ajungi prin RM.SARAT,sa treci sa vezi pozele mai pot pacali.felicitari pt interesul de rasa
Raportează
ucs26 31 august 2008  
si... apropos... ai pasari frumoase! sa-ti traiasca!
Raportează
ucs26 31 august 2008  
draga domnule nicushor, eu sunt unul din crescatorii si sustinatorii porumbeilor standard. cresc si culori dar tin mai mult albastrii( deschisi). in ceea ce priveste acel standard al albastrului azur, sunt unul dintre cei care a redactat acel proiect. dac tot vrei o lamurire eu incerc sa ti-o dau...
ideea este ca albastrul deschis ( azur dupa cum au vrut crescatorii sa se numeasca) este ramura porumbelului standard la care noi, romanii, am pus umarul cel mai mult , incepand de la Vasile Ludu si pana in prezent...
ca urmare, am gandit noi ca ar trebuii, ca noi romanii, sa ne asumam meritele acestei ramuri a voiajorului satndard si sa o omologam ca rasa autohtona. eu unul am propus ca acest proiect sa cuprinda si celelalte culori si... m-am lovit de o idee destul de pertinenta: CULORILE NU SUNT MERITUL NOSTRU, AL ROMANILOR. ne sar cehii in cap. la fel si ungurii.
si stai linistit ca nu cred eu ca omorat pe nimeni faptul ca vrem sa il omologam ca ras romaneasca!
ar trebuii sa fii mandru ca mai exista pers in tara asta care muncesc pt columbofilie si isi rup din timpul prpriu pt a face ceea ce altii nu fac.
e ushor sa stai la cutiuta si sa dai din cleanta...( nu fac referire la tine). cred ca ar fii mai interesant sa ne unim pt lucruri bune. in ceea ce priveste pretul pasarilor...fiecare isi apreciaza munca si efectivul dupa cum crede de cuvinta. mi se pare normal sa te lovesti de preturi mari daca emiti pretentii la varfuri...

Cu stima si respect
MARIUS NEAGU
Craiova
Raportează
anonim
nicusoraldea 1 septembrie 2008  
multumesc ca ai scris pe pagina mea,si ai dat si o explicatie care nu exclude celelalte culori,ci include culuarea albastru azur ca o subramura dezvoltata de romani ,dar vezi eu cred ca am inteles care este treaba ,ce anume omologati,dar multi cred ca numai culuarea il fac pe porumbel voiajor standard,asta nu este corect.in legatura cu preturile sunt deacord cu cei sus face banul,dar mam legat de preturile puse pe americani ca sunt standard adevarat,si de cei ce profita de incepator vanzandui la pret ridicat panarame,si il orienteaza intro directie gresita.eu personal va felicit pentru ce faceti si sper sa explicati si celor care nu inteleg ce nseamna voiajor standard,ca notiune,caractere de rasa si apoi vine albastru az culoarea romanilor.sper sa reusiti acum cu proectul dar trebue data siacesta explicatie sa se stie ca tot aceleasi criterii se aplica si la albastru azur ca la celelalte culori,si pot fi lucrate intre ele fara sa insemne ca le corcesti,doar inbunatatesti caracterele unei culori.daca nu am inteles bine despre ce este vorba ,astept lamuriri cu cea mai mare placere.
Raportează
SNAKE 18 august 2008  
intra pe pagina mea sa vezi noile achiziti .4 pui de gut
Raportează
snake 22 iulie 2008  
daca vrei sa vb mai multe si iti face placere uite id-ul meu de mess dragos_silviu87
Raportează
snake 21 iulie 2008  
p.s. linkuri cu v.standard din ramnicu sarat
Raportează
nicusoraldea 22 iulie 2008  
noi ne inumaram pe degete,majoritatea nu au putut sta deoparte de senzatiile concursului,din ce cunosc eu si aproape pe toti ,pe net sunt doar eu,dar daca vrei sa vezi por in rm.sarat o sa te indrum cu placere,atentia este a ta ca nu toti au coloana vertebrala nu vor prieteni doar clienti,ei nici pe mine nu ma vad bine nu le sunt client,dar am si prieteni,ma bucur ca esti interesat de calitati sper sa fie mai bine la tine ,la noi sportul a umplut orasul,eu ma uit in trecut prezentul nu ma multumeste poate la anu.te salut si te astept,si am 28 ani pot fi tutuit,am crescut 10 pvs cu pasiune mai ales copil la mama,nu am si eu porumbei,multe realizari
Raportează
snake 21 iulie 2008  
domnule aldea as dori sa-mi dati si mie daca aveti cateva linkuri cu voiajori standard .
va multumesc anticipat!
Raportează
bogdan77 18 iulie 2008  
voi am impresia k aveti probleme cu capu,in loc sa vorbiti de intretinerea,cresterea,tratarea bolilor si chiar incrucisarea unor linii pt a rezulta ceva mai bun(k doar prin incrucisarea mai multor rase au aparut unele rase care sunt frumoase)etc,voi va certati ca chiori.intre porumbarii adevarati nu ar trebui sa apara certuri si invidii.revenitiva si mult succes in continuare.
Raportează
anonim
porumbari din toata tara 15 iulie 2008  
sincer imi pare bine ca recunosti ca ii corcesti cu americani dar atuncea de ce ai denumirea lor porumbei standard ar trebui sa le scri porumbei corcituri in fine mai ai de invatat in legatura cu originea standardului.Noua sincer ne pare rau ca esti singuru care nu accepta aceasta rasa si te lupti singur dar tre sa fi mindru pe tineca nu te lesi {poate odata o sa invingi}a si in legatura cu paginile altora nu e vorba ca este pt clientela e vb sa se lase mejase dar nu ce ai lasat tu nicusor ca te inplici in rasa eu cred ca esti plin de ura.Orcum iti dorim bafta pt incrucisarea standardului cu americani si poate vei omologa si tu o rasa noua cu incrucisarile tale
Raportează
snake 10 iulie 2008  
domnule aldea sunt de acord cu caracteristicile pa care le invocati dumneavoasra pt un porumbel standard, dar nu inteleg ce aveti totusi cu albastrii azur,caci totusi rasa a fost creata la inceput pe aceasta varietate de culoare si trebuie invocat si faptul ca este singura varietate de culoare care s-a onologat...inca
si acum as dori sa dau si eu o definitie pe scurt a standardului...........standardul este cel mai frumos porumbel de zbor........asta pt cei care nu stiu aceasta treaba si lucreaza standardul cu tot felul de rase de carne.
bafta multa in continuare si sa va traiasca pasarile,caci aveti o linie foarte frumoasain special cei pe gut!!!
Raportează
nicusoraldea 11 iulie 2008  
porumbeii standard albastru azur sunt foarte frumosi si respecta in mare parte standardul voiajorului nu sunt deacord cu cei care scoate celelalte culori ca neapartinand rasei si deci la ei culuorea face rasa,celor care cresc alb azur pentru ca le place culoarea si ii imbunatatesc doar pe rasa mult respect dar celor care ii cresc pentru ca este rasa omologata,trebue sa recunoasca ca au scop in momentul in care pune pret la por. ca astia sunt omologati de 2 ori etc.
Raportează
anonim
porumbari din toata tara 10 iulie 2008  
desteptaciune te crezi buricu pamintului, nu sti ca si ritualele mor cu timpu!Degeaba vi tu cu ideile tale invechite pr ca fiecare face cum vrea muschiu lui pina ce el le da de mincare la porumbei tie ciocu mic ca esti invechit cu ideile tale si invata si ceva nou .EU doat o chestie nu inteleg de ce nu comentezi si porumbei craiovenolor sau poate si tu esti din craiova ?Ca vad ca peste tot iti bagi nasucu dar defapt te asculta doar cei care nu cunosc standardu
Raportează
nicusoraldea 11 iulie 2008  
scopul meu ete ca cei ce nu cunosc standardu p.v. sa le activez curiozitatea,asa sa ajunga sal cunoasca si alintatilor ca tine care nu are in cap nici macar vocabular pt. o discutie rationala,dar sa cunosca adevaratele secrete ale PORUMBELULUI VOIAJOR STANDARD.mai jos vezi de unde sunt si numele meu nu ma ascund,paginile cer comentarii ,greselile se tacseaza ,porumbelul al carui standard il faci tu apartine unei noi rase care unora le place si nu am nimic impotriva dar niciodata voiajor ,stai ascuns ca esti varza in cunostinte,porumbeii iai cumparat ai luat teapa si vrei sati recuperezi banii.critic proiectul de st albastru azur dar porumbeii sunt voiajori standard ,craioveni nu cred ca iam gasit sau nu sunt corcituri de american date ca st. voiajor,atata timp cat este public si cere comentariu il dau si nu o sa injur niciodata ca nu sufer de insuficienta mentala ca alti .asta e pagina mea a ta unde e sau nici nu exsisti esti acel ceva nou inca ou dar stai la clocit ca poate te faci mare.cunosti standardu aratami si mie si celor care ma asculta sa invat si eu,ca la expozitile internationale sunt acceptate noi criterii ale por voi st si nu stiiu invata -ma oule
Raportează
anonim
nicusor aldea 9 iulie 2008  
pentru cei ce ii deranjeaza adevaratele caracteristici ale por. v. st. [si eu] ii rog sa intre pe'porumbel.ro. ca acolo sunt meseriasii si poate le mai scapa ceva si la standard.pentru cei care cred ca ma bag peste gusturi ii anunt ca se inseala dar vreau sa sustina ceea ce le place nu sai catalogheze la cerinta pietei,si asa vom fi corecti unul cu altul si no sa ne mai deranjeze comentariile facute ca nui nimic de ascuns.sunt multi care au intalnit situatii ca:cauti sa achizitionezi o pasare ai gasit spui vreu ceva frumos amabil X prezinta posarile cu pret cu tot,tu ;NU SUNNT CURATI SUNT LUCRATI,DANSUL SE SIMTE JIGNIT SAU INSISTA CA ASTIA SUNT ADEVARATI STANDARD ATUNCI TU ALEGI UNUL MAI USOR MAI FULGOS MAI MIC UN STANDARD CA RASA ,NORMAL PRETUL TREBUE SA FIE MAI MIC DACA NU ESTE CACEI DINAINTE DAR DIMPOTRIVA SUNT PRETURI INIMAGINABIL DE MARI ,EU AM PATITO SI VA INTREB PE VOI /DE CE?[LA CRESCATORI BATRANI SI AFACERISTI CU POR. SE INTAMPLA ASTA]AS DORI CA TOTI CEI CARE CRED CA EAM DERANJAT SA IMI RASPUNDA SI LE MULTUMESC DE ACUM.
Raportează
anonim
luciana 8 iulie 2008  
Mai Nicusor tu chiar ma enervezi! De ce nu vrei sa vorbesti cu mine??? Nici la telefon, nici pe mess nu-mi raspunzi....ce se intampla cu tine??? Sau esti casatorit si sotia ta sterge mesajele de la mine??? [-o< sa ma lamuresti...Paaaaaaaaaaaa Te pup dulce...
Raportează
bogdan77 6 iulie 2008  
cine raspunde la numarul ala?cum il keama si d unde e?
Raportează
anonim
nicusor 7 iulie 2008  
silviu din poza ta ,tin eu porumbeii in oras la el
Raportează
anonim
fytzza 4 iulie 2008  
am si eu niste stadard ft frumos si ii am de vinzare!qm fac?
id.ul meu este valentin_mosu
Raportează
nicusoraldea 6 iulie 2008  
cresc porumbei din pasiune nu sunt piatar,dar daca ai ma intereseaza pasarile deosebite'dar incearca in piata,date cumparator ca de obicei la crescatorii modernipretul il face firma chiar daca al tau este peste ei nu il socot la aceiasi valuare,succes.
Raportează
idiii 2 iulie 2008  
frumoase pasari sa ai noroc de ele idi_killer
Raportează
nicusoraldea 16 iulie 2008  
imi cer scuze dar niciodata nu e prea tarziu multumesc pt mesaj
Raportează
bogdan77 30 iunie 2008  
salut,ce mai zici?o pereke de rosii,pui sau maturi gasesc pe la voi?prin luna septembrie.aia doi de pe polita ai mai are?
Raportează
nicusoraldea 6 iulie 2008  
gasesti dar poti sa-l suni 0766675224
Raportează
anonim
porumbari din toata tara 22 iunie 2008  
vezi aicea e problema ta,te bagi la fiecare in oala si le zici ce e frumos sau nu defapt saracu incepator ar vrea sa aiba ceva frumos dar sint uni cacanari sa nu zic cine cei ca se stiu ei care cer pretu unei masini pt un porumbel e ceva normal dupa tine .In schimb in strainatate se respecta crescatori intre ei si ii lauda pe cei slabi nu cum faci tu ca ii injosesti si pt tine in fiecare porumbare este un exemplar frumos si daca restu 50 sint uriti dar unu este mai deosebit decit restu
Raportează
nicusoraldea 22 iunie 2008  
apropo desteptule secretul la tot cei frumos este ca exista ceva si mai frumossi asa speri la perfectiune.daca ai impresia ca ma dau mare gresesti,sunt alti mai buni ca mine ,dar eu ma pot integra usor pe cand pe alde voi nu se da nici macar o[privire].esti bun dati numele ca mine dama jos cu contra argumente ,sunt dispus sa invat lucruri pe care nu le stiu,dar cred ca esti un porumbar de piata zbora porumbei a clasat dar sa facut o greseala si nu esti in clasamente dar esti cel mai talentat.opserv ca sustii americanii dar nu orig[ca rasa care sunt foarte frumosi]dute si vezi pe pg la scaete c.ca sunt cateva pasari destul de frumoase,sunt prezentate frumos sa vezi daca respecta standardul pacat ca sunt toti sidefati fa comparatie cu gainile de corci.sincer spun ca ma intereseaza un standard mult peste ce am euca sunt dar unul ca tine tinar si sec nu-l poate avea iti trebue talent si putina culturaasta pentru o conversatie civilizata ca sa inveti si tu ceva,DUTE LA CURS CA SUNT LOCURI PUTINE
Raportează
anonim
adan 13 iunie 2008  
mersi pt sfaturi si sustinere! frumosi porumbeii; sa-ti traiasca! bafta si numai bine!
Raportează
nicusoraldea 11 iunie 2008  
ACELASI CU VERDE SPER SA PRIND TIMP SA DESCHID MSSI SUNT DIN RM SARAT
Raportează
nicusoraldea 10 iunie 2008  
poate reusesc sa arat celor care au uitat sau nu au vazut cum arata un voi. stand. sa vada diferenta de rasele grele sper sa fiu ajutati si de altii.nu am multi si nici prea mult timp pt ei dar imi plac de mic si erau mult mai frumosi pe atunci ,pe cei care sunt deacord cu mine ii salut cu respectsi le urez sanatate si mult curaj
Raportează
NASTASE 9 iunie 2008  
FRUMOSI FRUMOSI SUCCES IN CONTINOARE
Raportează
nicusoraldea 9 iunie 2008  
poze cu cei de la tara
Raportează
nicusoraldea 8 iunie 2008  
vezi la baetii din BR. nr tfon ca l-am auzit ca il da pe cel mare daca prinde 4 puisi ii are .mai am prieteni care au rosii cand mai veniti sunatima sa va indum la ei macar daca lipsesc din oras poate va plac dar trb vazuti.puii frumosi.
Raportează
bogdan77 5 iunie 2008  
salut,am fost pe la voi,frumoase pasari.ma intereseaza de la prietenul tau unde tii porumbeii niste rosii daca are de dat.astept raspuns.
Raportează
snake 30 mai 2008  
frumoase pasari!bafta in continuare!
Raportează
anonim
CONTANTIN NEGREA 26 mai 2008  
AVETI PORUMBEI DE MARE CLASA.FELICITARI
Raportează
anonim
solosistefansm 25 mai 2008  
foarte frumosi porumbei,ai perfecta dreptate
Raportează
anonim
mihaimariussm 25 mai 2008  
felicitari aveti porumbei standarzi f. frumosi bafta la ei va doresc
Raportează
anonim
bogdan77 13 mai 2008  
nu ai un mascul de vinzare?tel meu,0745787930
Raportează
anonim
bogdan77 13 mai 2008  
salut,frumosi porumbeii.sunt di tulcea si am sa vin sinbata pe la rimnic,poate mai vorbim.intra pe id meu.si eu am de la rmnic
Raportează
nicusoraldea 7 mai 2008  
RM.Sarat.
Raportează
anonim
maryus 7 mai 2008  
ff frumosi .de unde esti ?
Raportează
anonim
nick 7 mai 2008  
Porumbeii sunt f. frumosi si ai mare dreptate. Bafta multa in ce ti-ai propus.
Raportează
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.